hai , welcome to my official blog . thanks for coming and enjoy reading . be my followers okay ? byebye (:

Thursday, March 17, 2011

sorry = ='

kawan-kawan , sorry yea dahh lamee tak post dalam blogg saya niee .
saya busy sikedd lahh . sorry yeaa .
letih sangat buad kejee .
onlinee fb punn dah jarangg dahh tau sekarangg nie . hehe :)

okay , semenjak dua menjak niee ,
saya saluu jugak lahh kua datingg dengann hubby saya .
hehe :)
maluu pulak bilee cetaa nie haa . HAHA

okay , dia romantics lahh jugak .
dia faham saya .
saya kann sukee makan mc'd so ,
bilee kuaa jea mesti dia tanyee ,
nak makan mc'd tak ?

hehe , ituu yg membuad kann saye sayangg dekad dia tuee .
dia romantics sangatt .
betuahh dapad dia ohh .
hehe :)

angau pulak dahh saya niee .
okay lahh , saya nak kua g datingg jupp .
hubby dahh sampai tuee haa .
tak nak buad dia tertunggu-tunggu .

kesiann pulak dekad dia haa .
hehe , sayangg ohh dekad dia .
aww aww , sweet nyaa saya .*perasan !
HAHA , okayokay .
got to go .
byebye . :))

2 comments: